.....se´n gjorde jag om äventyret i December.....




....och då såg det ut så här.

Precis lika roligt fast inte så mycket folk. Gunilla som "har hand om det" på gården hade inte fått in info om att jag skulle vara på plats just den här helgen.... i "Kommunens flygblad". Men "mun till mun-metoden " fungerade. Ryktet gick uppe vid Konsum och några av sommarens inhemska kunder kom. Det var också en erfarenhet jag lever länge på.....
Främmande människor uppskattar det jag gör så mycket att när de "hör" att jag är på plats, kommer de för att titta. (Det handlades också, hi hi)

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Men så roligt att komma hit igen - vet inte varför jag tappar bort en del... har väl för många att surfa runt hos, men det här med Tantstickan är ju underbar läsning! Vilka fina grejer du gör. Den jeansblå filten är makalöst fin.



Grattis till att du kommit igång så bra!

Postat av: Ca > Bloggblad

Tack!



Ja, den blå filten är och var en favorit....

2009-01-29 @ 20:43:24
Postat av: Ulricha

Vad mysigt och fint det ser ut. Jag kan förstå att du längtar. Det måste var kul att få sälja det man gjort själv.

2009-02-04 @ 10:35:26
URL: http://www.garntrollet.se
Postat av: Ca > Ullricha

Ja... jag längtar för det är verkligen kul....både själva arbetet med att få till något men även känslan av att andra tycker om det man gjort så man får lite sålt.....

2009-02-04 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback