Mitt i natten....



........ och jag kan nte somna. Dessutom känns det misstänkt i halsen....
Jag vill inte tänka på det ens en gång. Jag har redan varit sjuk... förkyld och med bihåleinflammation - hinner, vill och orkar inte med en runda till.

På jobbet är fyra stycken däckade, hmm, och den femte hade ont i halsen fast hon var på jobbet idag. Jag gillar inte riktigt det där att man "biter ihop och går iväg" fast man känner sig sjuk. Smittar man då så är man en "spridare", rätt egoistiskt och framförallt utan hänsyn till omgivningen. Men visst, det är sura pengar, att vara hemma för.

Nej, nu känns det som om det är ett sömntåg på väg. Bäst att vara snabb tillbaka in i sängen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback