Nattligt Nöje

None

Nu skall jag ägna mig åt det här......

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för dom rara raderna i min blogg!!

Ja, lillprinsen är hårlig - inte trodde jag ju att jag skulle bli mamma i "min ålder" - men lillen hade tänkt annat.



Jag förstår att du saknar din Fanny - ingen är så trogen och kommer en så nära som en hund - i dom har man en trogen vänskap från den dagen valpen flyttar in tills den vandrar över regnbågsbron.

Men jag är säker på att hon ligger där i gröngräset och följer varje steg du tar.....



Kram på dig



Postat av: Ca> Maria

Tack själv....



Livets små positiva överraskningar skall man ta väl vara på.

Fanny "ligger" vid sin favoritsten här på landet. Den första plats hon valde när hon kom till oss som valp. Det ställe där hon ofta låg och njöt, med uppsikt över allt av värde. Det fick bli den "eviga platsen", inget svårt val precis...

2008-09-28 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback