Tack LAMBI....

..... för det extramjuka papperet!

Idag är det min räddning. Min näsa är ständigt rinnande. Det är länge sedan jag kände mig så här "geggig" i huvudet. Har sprayat med nässpray... men...jag tycker jag svullnar till mer än jag svullnar av. Bärk!!!!

Nyser,
helt okontrollerat. Det är bland det mest vidriga jag vet. Ser hur bacillerna i miljontal bara flyger omkring. Gör mitt bästa att försöka fånga upp dom med hjälp av LAMBI....

Pan O´dil
.... eller Ibu Metin, är en annan fråga? Vet inte riktigt vem som hjälper mig mest. Känner ärligt talat ingen större skillnad. Svettas och fryser om vartannat, hur jag än bär mig åt.

Med andra ord - jag har drabbats av en enorm självömkan!

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Fyaligen. Hoppas du din stackare blir frisk snart!

Postat av: Nina på Johangården

Ner under täcket med en god bok och läs och slumra medan du snyter och nyser. Krya på dig!

2007-03-06 @ 10:43:27
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ca > svarar

Matildas fikarum: Känns bättre, i alla fall lite, idag.

Nina : Hi hi..har inte varit ur pyamasen på två dagar.

2007-03-06 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback