Jag gjorde det.....

.... jag var så infernaliskt dum som tog fram vågen idag. VARFÖR????

Jag känner ju på kläderna att det har hänt något, de här veckorna jag har varit i Göteborg, och trots det skall jag ta fram vågen... och till råga på allt elände ställa mig på den!

Jag får helt enkelt skylla mig själv. Kul var det inte, men det är väl det som är meningen. Ja jag menar, meningen med att man är så dum så man gör saker man vet att man inte borde göra för då blir man bara ledsen.

Alltså, jag visste att jag hade gått upp i vikt. Tyckte tydligen att jag "behövde bli lite ledsen" över det faktumet så då tog jag fram vågen... eller? Vad är det annars för mekanismer som styr vårt handlande? Hade det varit av kärlek till mig själv hade jag väl bara burit in den i klädkammaren, hade det varit för att stärka min självbild hade jag inte rört den överhuvudtaget.....

Varför i h-te skulle jag på vågen och pilla?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback