Än så länge....

.... känns det bara bra efter massagen. Det var verkligen härligt!
 
Efteråt åkte jag till ett av mina favorit fik för att unna mig en "lunch på sta´n". Smaskens, smaskens...... Jag hade den "pågående boken" med mig och satt i lugn och ro och läste i gott och väl en timme. Dessutom passade jag på att dricka massor av vatten...som man ska efter massage har jag förstått.

Ha ha .... gissa om det straffade sig då jag promenerade hemåt ?!?

Jo, jag fick göra flera "stopp" för att lätta på trycket. *fniss*   Lite fantastiskt var det för mina valmöjligheter var inte så stora. Jag fick helt sonika gå in i affärer för att låna toaletten. ALLA (3) ställen, där jag frågade ,var hur snälla och trevliga som helst.... visst fick jag.....

Förutom promenad blev det alltså en studierunda i kulisserna på de affärer jag gick in i...  Kunde ha varit betydligt tråkigare om jag haft otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback