Den Goda Julen.....

.... och jag kom riktigt bra överens i år.

Det har varit bra dagar, ja förutom vädret . Här i Göteborg är det så "grått och rått". Men vad gör väl det.....
Jag har fått en efterlängtad present. En liten iPod i stål, laddad med två ljudböcker.

Just nu är det "Flickan under gatan" som gäller. Det är alldeles väldigt lugnt och skönt att sitta uppkrupen i soffhörnet med "proppar" i öronen och stickning i händerna. Jag mår gott och TAR DET LUGNT!

Clementinerna smakar bra, alldels lagom söta. Kolorna är som tur är slut så nu är det frukt som gäller.
Sonen är i full färd med ett bak.... han har "blivit med kokbok", Viveca Lärns "Till bords med Saltöborna". Den gav honom inspiration till ett bak. I går provade vi Klasses Paella, den satt fint.

Läste just om oroligheterna i Pakistan, inget vidare. Att människan är så primitiv till sitt sätt, att inte kunna lösa konflikter eller känna trygghet utan att till våld som måste sluta i död. Varför är olika åsikt ett så stort hot??? Varför är rätt eller fel så avgörande?

Jag återvänder till mitt soffhörn.......

Kommentarer
Postat av: Darkangel och Mumma

Aha.
En iPod här också. Och samma bok. :)

Låter mysigt!

Postat av: Ca > Darkangel och Mumma

Japp...
det är mysigt. Vädret har INTE blivit bättre så det är mitt vinnande koncept för flera dagar.
:)

2007-12-29 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback