Rolig söndag....

Ja, trots det här tröttsamma funderandet över mobiltelefoner, mobilabonnemang och funktioner hit och dit så har det varit en rolig söndag.

För mig i alla fall, fast jag får lite dåligt samvete då jag läser på andra bloggar hur jobbigt det kan vara för en del nu när våren är här. Jag är pollenkänslig men det klarar jag med tabletter och spray i måttliga doser. Jag började med en promenadrunda....igen. Samma som igår, och det var lika fantastiskt vackert idag. Sedan blev det frukost och galopp på sta´n med en go kopp kaffe som final.

Efter middagen, som jag inte behövde vara mer delaktig i än att jag stekte kotletterna, for vi ut i bil för det skulle "köpas motorcykel"!!! inte precis varje dag man åker en sväng och köper motorcykel. Men nu är det gjort och hon som skall köra den är mer än lycklig...

Ja, det blev en rolig söndag, idag.....

Kommentarer
Postat av: flasknosen

Som varande en av de som har det bedrövligt under pollensäsongen, säger jag bara; ha inte dåligt samvete, inte en gnutta. Det är dig mer än väl unt att må bra med tabletter och spray! :)

Postat av: Ca svarar Flasknosen

Tycker i alla fall synd om DIG!!!

2006-04-25 @ 18:12:35
URL: http://mobfelk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback