KUL-TUR-I-NATTA

Det blev en kul tur... Modevisningen på Röhsska museet var bra, riktigt bra. Det man visade var kläder från Secondhand butiker. Roligt sammansatt "återanvändning". Utställningen Do Redo var rolig. Efter det blev det lyssnande till Zbigniew Kuklarz på Wettergrens. Hans person och berättandet om tillkomsten av hans debutbok "Hjälp jag heter Zbigniew" fick mig att direkt köpa boken (vaddå lättflörtad?!).  Dessutom hittade jag "Det är fortfarande ingen ordning på mina papper" av Bodil Malmsten. Tänk....där kanske jag har en själsfrände gällande högar och högars varande?
Avlslutningen blev en nostalgitripp .... Filet Mignon på Lilla London för 79:-. Det var säkert 15 eller 20 år sedan jag var där sist, fast då tror jag det var Filet Black and White som var draget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback