Bloggande och chattande

Tänkte precis på hur fantastiskt det egentligen är med denna möjlighet att kommunicera med människor. Att blogga eller chatta, ja annat också för den delen, vilka öppningar det ger. Hanterar man det på ett sunt sätt är det enormt berikande. Vilka chanser, så utvecklande och utmanande. Alla "kontakter"..... med människor man aldrig hade kommit i "närheten av" annars. Bara det att det finns så många olika tankar om så mycket. Alla resonemang och reflektioner, alla försök till förklaringar och beskrivningar av diverse företeelser. Det är en förmån och ett stort nöje. Ännu fler borde försöka sig på det, ge det en chans...... :)

Kommentarer
Postat av: Thomas Nydahl

Hejsan!
Tack för din kommentar i min blogg. Jag skrev just att du kan skriva till mig även om jag stänger bloggen. Lämnade min mailadress där, men kom på att det kanske var bättre lämna den direkt hos dig, så nu finns den med i denna kommentar, ifylld i rätt ruta.
PS: Är Ca en förkortning, ett smeknamn, en signatur eller ditt namn?
hälsningar Thomas

2005-10-16 @ 21:44:50
Postat av: Ca

Ca är en förkortning av mitt namn Carin, men det är även mitt smeknamn i vissa sammanhang. Tack Thomas, jag kommer att höra av mig.

Lev väl!

2005-10-17 @ 00:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback