Sommarfrid....



i min lilla "stuga". Det är härligt med lugn och ro, frisk luft och mycket natur. Men vad skall man göra åt alla mygg? I år är det rekordår vad det gäller dom små stickande terroristerna. Dom är överallt! Nu, efter dryga veckan börjar jag bli mindre besvärad av sticken men de känns fortfarande. Jag preparerar mig med allergimedicin och myggmedel men det funkar inte till 100%...
Andra flygande huliganer vimlar det av också, humlor och getingar men de är lite mer diskreta och håller sig på sin kant. Det är klart, getingarna har byggt bon på mindre strategiska ställen. Ett har jag lyckats få bort men det andra får vänta. För en sådan insats måste jag "ta sats"...

Undrar jag om det ska bli åska eller inte? Jag skulle vilja gå till skogen på svamprekognocering....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback