Mitt sommaräventyr 2008



Sommaren 2008 slog jag till och tog mod till mig, jag förverkligade en dröm.
Många tyckte jag var "tokig".... inte kan man väl "starta en firma" bara för att man älskar att sticka?

Joho! Det kan man... Jag kunde, ville och gjorde.....

Tantstickan blev det fyndiga namnet på den lilla verksamheten och jag hyrde in mig i ett litet galleri, på en Hantverksgård i Norberg. (Jag är egentligen Tandhygienist och då använder jag ofta Tandstickor i jobbet.... jag har passerat de 50 och känner mig som en lyckligt ilsken Tant... som stickar på stickor och inte maskin.....DET BLEV TANTSTICKAN!)

Det är och var en av de roligaste upplevelser jag haft. Vilken kick! Främmande människor som kom  och tittade, klämde och kände och provade det JAG hade gjort. Och dom köpte.....mängder!

Den här lilla sidoverksamheten är något jag fortsätter med, var så säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback