TENS......

...... fick jag. Elektrisk nervstimulering för att blockera smärtan. Det var både skönt och obehagligt. Inser att det gäller att skynda långsamt.

 Hon sa det till mig, sjukgymnasten. ....

Det som har "byggts upp" under 24 år behöver tid för att repareras, det är inte gjort på en kvart. Får väl lov att hålla med om det ..... men nu börjar rastlösheten och otåligheten ta ut sin rätt. Jag vill bli bra NU!!!!

Känner mig lite "skum" i skuldrorna efter "skaket". Antar att det är precis så det skall kännas. Spännande med "sömnen", kommer det att märkas skillnad? Hur kommer det att kännas i morgon?

På torsdag skall jag träffa doktorn och reumatologen, undrar jag vad det blir av det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback