Stilbyte.... Vårstädning

Oj, så imponerad jag kan bli när jag passerar bloggar här och där i CyberSpace. Den ena har den mer "flashiga" layouten än den andra. En del är helt omöjliga att "läsa" för mig som har "trötta ögon"... En del är avancerat "hemsnickrade" o s v. Själv har jag hela tiden haft min gråa standard...

Nu tänkte jag bara göra ett försök med "något nytt" (dom finns ju i färdigförpackning trots allt...). Som det gamla talessättet säger skall  man ha "något nytt" på nyårsdagen, annars får man "gå i gamla paltor" resten av året.....

Många skriver om att de "städar", både på sina bloggar, i datorerna, sina hem, i sitt inre mm. Jag kurar bara ihop mig och längtar efter våren. Städandet skall jag ta succesivt, lite i etapper. Inga stora projekt som får mig att vika mig dubbel och trassla in mig i något som sedan aldrig blir slutfört.

Därför gjorde jag det enkelt för mig. Jag hittade en "stilmall" med vårblommor, plippade i pricken och tryckte på genomför.... Sim sa la Bim ..... så såg det nytt ut.

(Återstår bara att se om jag trivs med det hela....   :)

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Skönt att den grå designen är borta!
Tycker jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback