Hej..... mina favoriter.....

..... Ni bloggare som "bor" på Blogspot.com.

Nu har jag i flera dagar haft stora problem med att dels komma in på Era sidor men även att komma åt kommentarfunktionerna. Jag har stora problem med att dels kunna komma åt att läsa kommentarerna och ännu större problem med att kunna göra några själv. Det är trist, riktigt trist!

Vill bara meddela Er på detta sätt att jag faktiskt gör så gott jag kan även om det inte går fram....  :)

Men "skam den som ger sig" får väl vara mitt motto. Ibland kan jag i alla fall läsa vad Ni skriver.

Kommentarer
Postat av: Annela

Vad tråkigt! Jag har undrat så var du tagit vägen.

Postat av: Ca > svarar

Ja, och inte förstår jag varför det skall vara så.
Hoppas det fixar sig och det snart.... :)

2007-01-06 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback