ICE - nummer......

Äntligen har jag kommit till skott, och lagt in mina "In Case of Emergency"- ICE-nummer i mobilen.

Märkligt, att det skall dröja så länge innan man får tummen ur, och gör BRA SAKER direkt.

Jag har gått och tänkt på det här, till och från, sedan den där tisdagen i Augusti då mannen på bussen dog av akut hjärtstopp.....

MEN.... nu är det alltså gjort och jag är nöjd.

(Jag kom ihåg att lägga in Sverigeprefixet +46 ...... framför telefonnumren...... så då är förhoppningsvis utlandsresor också säkrade..)

Om DU inte har gjort det här redan ....... GÖR DET NU!

Kommentarer
Postat av: NewMe

Tack för påminnelsen, gör det på en gång. =)

Postat av: Anonym

onödigt tycker jag.

2007-02-06 @ 10:22:53
Postat av: Ca > svarar

NewMe: Så bra! :)

?? : Det är väl skönt att man kan välja själv?

2007-02-06 @ 14:50:35
Postat av: Annela

Jättebra, jag har haft det så länge. Jag läste i en tidning att om man blir sjuk och inte kan kommunicera på något sätt så är det ju superbt att sjukvården eller någon annan kan kontakta anhöriga. Hur kan det vara onödigt??

2007-02-06 @ 23:14:15
URL: http://www.annelasmys.blogspot.com
Postat av: Tarmluddet

ja, jag har tänkt på det länge men vad hjälper det mig och mina anhöriga den dagen det händer något. jag ska göra det nu, omedelbums! =)

2007-02-07 @ 10:56:46
URL: http://www.tarmluddets.blogg.se
Postat av: Ca > svarar

Annela: Jag har också lite svårt att förstå hur det kan vara onödigt men som sagt, det är väl bra att man kan välja själv?!?

Tarmluddet: Bättre sent än aldrig! :)

2007-02-07 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback