I natt ....

... tycks det vara som förgjort. JAG KAN INTE SOMNA!!!!

Läste ut "min bok" på tåget hem i kväll så jag har inget "nytt" att vila ögonen på. Sudoku-boken är klar. Alla tidningar är utburna till "pappershämtarna", där försvann SvD-korsorden....

Som tur är har jag ingen tid att passa imorgon.

DET är en tröst i eländet!

Musik
i de trådlösa hörlurarna funkar bara om jag "sover på soffan", (sitter upp med alla kuddarna) försöker jag ha dom i sängen så kan jag inte somna för lurarna gör illa öronen när man hamnar på sidan...... och på sidan måste jag ligga med tanke på armen som gör ont.
Ta med mig datorn isängen funkar ju inte heller, annars hade jag kunnat läsa "bloggar" till ögonen föll ihop - nu sitter jag på en pinnstol och är väldigt "vaken" - i alla fall i baken. Det är hårt, har ingen dyna.....

Undrar jag om jag skall testa "varm mjölk".... även om det inte precis är något jag gillar.

Räkna får - baklänges.....gjorde jag nyss. Började bara planera för min födelsedag istället och tänkte på att det är hög tid att boka lägenhet i Spanien till i höst och så tänkte jag på tant Lilly på sjukhemmet......och då blev jag så förbannad!!!!! Jag säger bara Lex Maria.......

Alfabetet baklänges
får kanske tankarna att avta, vem vet, jag har inte testat det ännu men....... kanske.

Hmmmm....varför skall det räknas baklänges? Skärper man inte till sig extra då? Jag tror det får bli alfabetet framlänges,lagom mässande och långsamt. Tre i taget, paus, och så tre igen... ungefär som "fröken Ur".
 
By the way, hur mår fröken Ur nu för tiden? Har hon något att göra??????

.............................................................................

o s v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback