Lista .........

Det här med listor har jag sett susa runt på en del bloggar. Hos Viktoria hittade jag en om att "vara VUXEN", den snodde jag. Måste ju testas.... Vuxenheten alltså.....

Hmmmm.......

Kryssa i det du har / gör

# Körkort (x)
# Bil ( ) sålde den igår!!!
# Matservis (x)
# Soffbord (x)
# Icakort (x)
# Hemförsäkring (x)
# Eget boende (x) ..... OCH är ineboende....
# Fast inkomst (x)
# Köksbord (x)
# Finglas (x)
# Betalkort (x)
# Toarullehållare (x )
# Duschdraperi (x)
# Barn (x ) :)
# Sambo/make/maka (x )
# Spelar bingolotto ( )
# Tippar på lördagar ( )
# Internetbank (x)
# Organiserat skafferi ( )
# Färsk mat i kylskåpet (x)
# Faller för reklamfilm ( )
# Har fläckbortagningsmedel hemma (x)
# Pensionsfond (x )
# Sopsorterar ( ) på landet fungerar det
# Prenumerar på någon dagtidning (x)
# Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning ( )
# Letar middagstips ( )
# Blir arg när skorna inte står på sin plats ( )
# Får majoriteten av post i räkningsform (x)
# Har en stavmixer (x)
# Äter söndagsmiddag ( )
# Försöker att inte svära (x)
# Sorterar tvätt (x)
# Har en krok i badrummet märkt ”gäster” ( )
# Mobilabonnemang (x )
# Hemtelefon (x)
# Veckohandlar ( )
# Medlem i hyresgästföreningen ( )
# Gardiner (x)
# Dukar ( )
# Överkast ( )
# Kuddar för prydnad (x)
# Fruktskål på bordet (x)

Ja ha ja, det blev en del kryss    ......... 
15 blanka - undrar jag vad det säger om min vuxenhet??


Kommentarer
Postat av: Marita

Vilken skoj lista. Den måste jag testa. *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback