Frihet!?!?

Jag sitter här och känner in ...................   "Bli fri, bli bilfri".....

Hmmmm.... Jag kommer att sakna den röda, många gånger. Vi har färdats så många mil ihop att man bara inte kan bortse från det. Det har transporterats många barn, hundar och annat i den bilen och utan den hade jag inte kunnat göra en bråkdel av det jag gjort. Basta!

Hoppas SJ ställer upp runt Jul!
Hoppas SJ ställer upp på helger då jag vill till landet eller till mamma......
Hoppas SL och pendeltågen kommer att fungera.....

Hoppas hoppas o s v

Kommentarer
Postat av: klimakteriehäxan

Vilket alltså betyder att du tvärsålde bilen?!
Imponerande! Faktum är att den som inte har egen bil tjänar på att hyra en ibland om behovet blir stort. Tänk på det om SJ trilskas.

Postat av: Ca>Klimakteriehäxan

Jodå, det ingår i planen men jag reser ganska ofta och långt, så då jämnar det inte alltid ut sig. Jag har "testat" i ett halvår så jag vet....
Försöker trots det.. :) SJ borde egentligen snart kunna bli bättre, bara bättre..

2006-11-12 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback