Resfeber....

jag lider av resfeber och kan fortfarande inte förstå varför. Att det skall vara lika besvärligt varje gång...

F-n vad det tar energi. Nog för att jag kan vara rätt "virrig" annars också men... och nog för att jag är expert på att hitta på "annat" att göra när jag tycker att något är tråkigt men...

Jag älskar att resa och trots det gör jag det så svårt för mig själv. Det är en PLÅGA!

Undrar jag om jag kommer att kunna sova i natt?
 
Hinner jag till tåget?

VAD skall jag ha med mig????


(Varför sitter jag vid datorn när jag borde packa.........?)

Kommentarer
Postat av: En liten tant

Känner igen det där! Kvällen före resan skulle jag kunna betala för att få stanna hemma. Men när jag väl satt mig i bilen, på tåget, på bussen DÅ släpper det. Vidrigt är det!
Hoppas det blir en bra resa till slut!

Postat av: Ca

Det blir det säkert....åker ju mot mitt NYA liv.. :)

2006-01-18 @ 23:00:38
URL: http://mobfelk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback