Lägga disken i blöt....

På jobbet har vi, som på så många andra arbetsplatser, problem med disken i lunchrummet. Det är ALLTID NÅGON som lämnar odiskad disk i diskhon. Till ALLAS förtret!
 
INGEN kan förstå vem denna NÅGON är.

Idag kom jag att tänka på dagen då NÅGON la den kvarlämnade disken i blöt. Det vill säga, proppen satt i och hon var fylld med vatten. INGEN diskade den blötlagda disken på flera dagar, sedan var det trots allt NÅGON som gjorde det.

Idag kom jag vidare att tänka på att problemet kvarstår, jag menar diskmysteriet är fortfarande olöst.

Eller var det NÅGON som diskade efter sig själv?


Kommentarer
Postat av: Anna

erkänner jag är en sån där någon... som finns på varje arbetsplats he he

Postat av: flasknosen

Kanske var det som måste börjat växa i blötläggningsvattnet som ledsnade...

2006-01-06 @ 18:00:13
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: flasknosen

..."var det DET som"...skulle det ju vara

2006-01-06 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback