Bygel-BH

Nu har det hänt igen...... Det har gått hål på kläderna......EFTER TVÄTT I TVÄTTMASKINERNA..... i tvättstugan.

Jag blir så irriterad, förbannad och framförallt LEDSEN!!!!!

Det ÄR INTE KUL att få kläder förstörda bara för att det finns "folk" som struntar i att visa hänsyn! Det finns tvättpåsar, det går att tvätta för hand....det finns massor av alternativ till att stoppa in BYGEL-BHar i tvättmaskinen och sedan inte kolla att den är intakt då man tar ut den. Jag ringde fastighetsskötaren, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Han beklagade och sa dessutom att det hus jag bor i "leder ligan gällande reparation av tvättmaskiner"......  Känns inte som någon tröst, men vad f-n skall man göra?

(Det som gick sönder var två fina "julklapps-toppar" ....... *suckar djupt* ........ jag hann i alla fall använda dom en gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback