Alex Schulman

..... är av tidningen Bon utsedd till Sveriges nionde mäktigaste medieperson. Jag har bara hört honom på radio, i något morgonprogram, aldrig läst något av honom vad jag kan påminna mig.

Nu har jag hittat en "innelista" som han tagit fram.....
 
De 10 personer som är att betrakta som mest "inne" den här veckan.....

1. Carola
2. Andreas Halldén, programledare (Rallarsving)
3. Mark Baker, klubbarrangör
4. Emilia de Poret, artist
5. Vicky Andrén, supermodell
6. Rickard Olsson, programledare (Bingo Lotto)
7. Marie Serneholt, artist
8. Jens Grede, AD
9. Oscar Durling, nattklubbschef (Laroy)
10. Viggo Cavling, chefredaktör (Resumé)

Jag får nog tycka att jag är "rätt med" trots allt (ålder och ett synnerligen oglamoröst leverne), av dessa 10 visste jag i alla fall vilka 5 var.  

GISSA VILKA!!!!!!!!!!!!

OCH
så hade jag ju hört Alex på radion......   :)

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Inne i vilka kretsar, frågar man sig ju stillsamt...

Postat av: flasknosen

Jag kände bara till Carola. Alltså är jag hopplöst "ute" men det visste jag redan.

2006-01-09 @ 10:59:43
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Annela

Jag kände bara igen 2 så jag är väl också helt väck!

2006-01-09 @ 13:59:08
URL: http://www.mysochpys.blogspot.com
Postat av: Annela

Jag är glad att du var inne på min sida. Jag läser din med stor behållning. Får jag länka??

2006-01-09 @ 14:16:26
URL: http://www.mysochpys.blogspot.com
Postat av: Ca

Annaa .. Ja du, "närkretsarna".....

Flasknosen ... Nähä!! Inte hopplöst ... :)

Annela .. TACK och Länka på, det är ju bara roligt!! :)

2006-01-09 @ 14:59:50
Postat av: A to the izz-O

Ja men vad gör Andreas nu för tiden? Vad jag fattar festar han en massa, that's it!

2006-10-31 @ 14:32:28
Postat av: Ca svarar A to ......

.... Kul för honom!
Eller????

2006-10-31 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback