Resfebern.....

.... har slagit sina klor i mig igen! Som vanligt, som alltid.

Här sitter jag vid datorn och gör allt för att "förtränga" att jag skall med tåget idag... till Göteborg.

Det är så märkligt - jag vill ju verkligen åka. Jag vill träffa sonen, mamma, Susanne , Irene, Harriet och alla andra underbara vänner och bekanta.... Trots det sitter jag här.
Jag är res-van! Jag har rest som få andra och gör det fortfarande - Trots det sitter jag här!
Det är själva packandet som utgör det största motståndet. När det kommer till sådana beslut som vad jag skall ha med mig, då blir jag helt hopplös.

Fy så jobbigt det är.

Jag tar och gör mig en kopp kaffe!!!!

Kommentarer
Postat av: Hannele

Lyckliga du :)

Postat av: Nina på Johangården

Var ska du resa någonstans?

Eller är det hemligt?

2006-12-18 @ 18:48:48
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ca > svarar

Hannele: JA, nu är jag lycklig. Jag är på plats och allt är ok.... :)

Nina på Johangården: Nä hemligt var och är det inte. Jag skulle inte ta mig till något mer exotiskt ställe än Göteborg och den "egna lägenheten/bostaden". Det är just det som är så knäppt.... Jag är tokig! :)

2006-12-22 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback