Välkommen till min nya blogg!


 

Det är standardfrasen. "Välkommen till  min nya blogg!" Det ser ju både trevligt och bra ut, men ack så fantasilöst. Fick den av bara farten... Ja, för det här är något alldeles nytt för mig. Att blogga.....
Det var lätt som en plätt att skapa "den första bloggen", men resten, själva sidan. Ladda ner bild, skriva en presentation, skapa listor med det jag gillar och inte gillar. Puh!!!!!
Och naturligtvis är jag lydig och försöker fylla i alla funktionerna och klickar på allt som går att klicka på. Konsekvensen har blivit att jag hoppat in och ut, jag vet inte hur många gånger. Jag vill ju se hur det ser ut det jag kreerat.

När jag förstog att man genom listorna kunde hitta andra som hade samma intressen ,eller ointressen,med andra ord likasinnade. Då konstaterade jag snabbt att antingen var jag ganska ensam eller klart äldst.

Det blir säkert spännande, det här "bloggandet". Förhoppningsvis lika roligt som det var att "lära sig chatta", då för dryga 10-12 år sedan. Förhoppningsvis stämmer inte mina antaganden om det där med ålder och intressen. Förhoppningsvis har jag helt fel.

Hittade i alla fall, av en händelse, en person jag känner i den här "kanalen". Det bådar kanske gott? Kanske är Ni fler, eller blir?

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tröttnade du så snabbt?? Enda sättet att bli läst om man inte länkar och har sig till vänner och bekanta är att skriva ofta. Men jag håller med dig om att medelåldern är låg här!

2005-09-25 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback