Anti Bio....

Nu vet jag varför jag inte tillhör cineasternas skara, eller i alla fall varför det blir mer och mer glest mellan mina biobesök. Jag tycker inte om alla dessa "tekniska finesser"! Ljudet, jag säger bara det...ljudet. Jag tycker det är fysiskt obehagligt när det dånar så det vibrerar i stolen jag sitter på. Det är så hög volym så ett är då säkert, personalen på hälsovårdsnämnden kan inte heller gilla att gå på bio! Skulle det göras mätningar kan det nog inte klassas som "hörselvänligt". Smällar och bangar, krasch och brack, skott och skrik..... jag förstår varför men..... jag tycker det är obehagligt. Flimrande, "konstiga" bilder överfaller också mina känslor med ett obehag.

Igår var jag och såg Flightplan med Jodie Foster, där var det mängder av effekter som hoppade på mig. Undrar om jag kommer att bli lika "överfallen" då jag ser Dolt hot i morgon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback