Julstress.......

....... nu börjar jag känna de första "rycken" av julstressen. Tittade i min kalender och konstaterade att nu får jag börja dra i handbromsen. Med rasande fart fylls det på med diverse åtaganden och händelser. Att jobba heltid, på andra sidan sta´n från där jag bor, innebär ganska mycket tidssvinn och det måste jag komma ihåg. Jag brukar alltid hamna i tidsnöd de sista veckorna för jul. Dels har vi alltid en topp av belastning på jobbet och i år har vi dessutom "avvecklingen" att genomföra. Ingen tycks ha riktig kontroll på hur det projektet skall drivas. När skall vår verksamhet avslutas så att vi kan packa ihop och stänga?
Det ser ut att bli "full fart framåt"..... Hmmmm.....hur skall jag få ihop det här med tiden???


Kommentarer
Postat av: Wettergren

Hej!

Vampirelesbiankickboxers kommer från en bild som Mosnews.com (rysk nyhetstidning) använde för att illustrera ett mord i Kaliningrad. De i sin tur hade hämtad bilden från en film med samma namn.

http://wettergren.blogspot.com/2005/10/vampire-lesbian-kickboxers.html

Strax efter att jag skrivit ovanstående inlägg satt jag och pysslade med layouten för min blogg och behövde ett arbetsnamn att leka med i Fireworks. Så det fick helt enkelt bli Vampirelesbiankickboxers, och se'n blev det aldrig av att ändra det. Nu trivs jag riktigt bra med det. :-)

Postat av: Ca

hmmm..intressant!

2005-11-02 @ 23:43:22
Postat av: En liten tant

Milde Manasse!Heltid som grund, lång resväg och ovanpå det en avveckling!!!
Ställ in dig på en jul med färdiglagat, färdigbakat, (ger även arbetstillfällen inom livsmedelsindustrin), pynta ovanpå lorten, vräk in skräp och smutstvätt i garderober, gå på spa och konserter den tid du har ledigt från jobbet!

2005-11-03 @ 00:24:41
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Ca

DET var ett av de "skönaste" förslag jag fått, som bekräftar min känsla av "tidsbrist" men legitimerar de "enkla valen"..... Jag skall stimulera livsmedelsindustrins arbetstillfällen, var så säker!!!!

2005-11-03 @ 00:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback