Facebook....

Jag måste säga att det är med "kluven förtjusning" jag har gått med i Facebook. Jag stog emot länge men till sist hakade jag på.  Egentligen har jag inte "tiden" att skaffa mig ytterligare en sida som skall kollas och underhållas men..... Ganska snabbt fick jag en belöning som heter duga. Jag blev kontaktad av en "sommar-barndomskamrat". En kamrat jag hade otroligt mycket roligt tillsammans med under min barndoms somrar i den lilla byn vid vägens kurva, i Bergslagen... Vilken glädjekick! Efter 35 år..... och vips fick jag kontakt med hennes syster också. Det väcktes många känslor och minnen. Det visade sig att det finns gemensamma intressen även idag, och det var stickningen. Titta in på Kafé anno 1762 och njut. Så vackra omgivningar och jag tyckte det var roligt att läsa om arrangemangen som ges i det lilla kaféet.
Jag hoppas att den återupptagna kontakten skall kunna bli bestående framöver, så kul det vore att kunna träffas... Livet har säkert "levt" väldigt olika med oss men kanske finns ändå den gemensamma glädjen kvar. Jag har i alla fall minnen som är fyllda med skratt och kanske kan dom återuppstå igen. Vem vet???? Men roligt är det i alla fall med livstecken.
Tack Facebook och tack S - för att du hörde av dig igen!

STORA VARMA KRAMAR TILL ER BÅDA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Att ha kontakt med gamla bekanta är nog den enda fördelen med facebook! Annars tycker jag bara det är jobbigt med alla förfrågningar och gorm ;P

Postat av: Ca > Daniella

Ja det kan jag nog hålla med om. Det var väl bl a det som gjorde att det dröjde innan jag gick med.

Ha en skön söndag!

2009-02-15 @ 17:02:17
Postat av: Carro

haha gick också med i facebook för ett tag sen efter mycket om och men, kul att hitta gamla kompisar :)

2009-02-15 @ 17:04:00
URL: http://ellerhuraa.blogg.se/
Postat av: Ca > Carro

Ja, visst är det kul med den biten samtidigt som det kan kännas lite obehagligt med att "alla kan kolla alla" med hjälp av teknik....

2009-02-15 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback