Nu skall jag börja om....

.... med skrivandet i bloggen.

Se´n sist har jag varit i farten med mitt "nya" jobb, jag börjar nu känna mig "varm i kläderna".... ja faktiskt, riktigt varm!

Idag var jag på "mässa" med tusentals andra. När det är så mycket folk blir det lätt lite svettigt. Dessutom tittade solen fram, och värmde upp tillvaron. Av någon anledning blev det en hel del promenerande under dagen och kvällen och då fick jag också upp värmen. Puh!

Även om jag inte har skrivit ett ord på länge har jag ibland tagit en tur in på vissa bloggar och läst för att njuta, för att få mig ett skratt, bli sentimental eller lätt uppretad. Det ÄR underbart vilka skrivarförmågor man har förmånen att ta del av. Vissa publicerar sig och andra fortsätter i sina "vanliga spår". Fantastiskt!

Med andra ord ........ nu skall jag kliva in iden här världen igen och det skall bli roligt.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Lycka till med bloggandet!

Himla länge sedan vi sågs. I somras räknas ju nästan inte eftersom vi knappt hann prata med varandra. Jag drog iväg rätt tidigt, nåja, eftersom det var en annan fest på gång också.

Postat av: Hanneles paradis

Visst är det kul att blogga, man får idéer, jag har även träffat några i riktiga livet.

2008-09-25 @ 16:47:39
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback