Jag vill inte vara sämre än....

....alla andra som har foton i sin Blogg. Men jag får nog inse min begränsning! Bjuder på en "hederlig svartvit" bild, föreställande min mormor och hennes systrar med sin far i en båt på Mälaren..... :)
 
Det är helt fantastiskt så mycket bilder det är överallt. På gott och ont, jag saknar det skrivna orden på vissa ställen.... Många är fantastiskt duktiga på att skriva med ord och kanske inte riktigt lika fängslande med bilder. Vissa bloggare klarar av balansgången på ett suveränt sätt men för vissa blir helheten kanske inte så lyckad?


Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

Mysig bild. Skriv på baksidan med blyerts, vilka de är.

Postat av: Ca>hannele

Jo, jag försöker vara duktig med att skriva på baksidan. Än så länge lever min mamma och hon hjälper till att identifiera personerna på bilderna.

2008-10-06 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback