Vilken skillnad.....

.... det var att inse att REGNET INTE dominerade utanför fönstret under förmiddagen. Vilken skillnad det är att inte behöva ha lampor tända.... 

Energin är påtagligt högre. Det händer något ...... jag får saker gjorda och slutför det jag påbörjar.

Jag mår betydligt bättre!!!!

Det är märkligt att ljus och väder påverkar så mycket. Jo, jag vet att det är vetenskapligt bevisat, att det är så, men jag tycker i alla fall att det är märkligt.  Det känns lite motsägelsefullt, i och med att jag är den uggla jag är (se tidigare inlägg om ugglor och lärkor). Men det är klart, jag vare sig vill eller behöver vända på dygnet helt.

Nu skall jag njuta av en Latte.....

Kommentarer
Postat av: NewMe

Visst mår man bättre när det är ljusare ute?! =)

Ja, gruset är ett rent, eller skitigt, helvete. Om man inte dammsuger varje dag känns det som att gå på en strand till slut. =D

Min hund har heller aldrig gjort något men man vet ju aldrig hur rädda dom blir av vissa barn. Jag säger ofta en varningens ord om jag är den som måste säga till barnen. Förstår inte att föräldrar inte tänker längre än näsan räcker. =O

Men visst är det roligt att se hur dom njuter av uppmärksamheten, vovvarna alltså. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback