Tillbaka i Stockholm.....

..... resan gick bra. Jag hann packa, jag kom i tid och jag fick min biljett av automaten, utan problem!!!

Varför kan jag inte få det att "fastna" i huvudet på mig, att det går bra? Jag vill inte fjanta som jag gör när jag är "resfebrig", det är jobbigt. Det tar en massa onödig energi som jag kan ha till annat.

Trist är bara att sjukgymnasten ringde återbud till tiden vi avtalat idag, hon var förkyld. Som tur är kunde hon ge mig en ny tid redan i början på nästa vecka och det känns positivt.

Jag tar en tur till jobbet istället. Nu var det så länge sedan jag träffade dom så jag längtar riktigt...
Skall jag köpa med mig Tulpaner eller bullar? det är frågan..... Eller varför inte både och.....  :)

Kommentarer
Postat av: NewMe

Jag är likadan när jag ska någonstans, stressar ihjäl mig. Men jag avskyr att komma försent så det beror nog på det.

Ha en bra dag. =)

Postat av: Anonym

TACK!
Det blev en verkligt bra dag.... :)

2007-01-20 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback