Idag, en "skugga" blott.....

..... Linda Skugges blogg..

Helt plötsligt slog det mig, när jag satt här och läste på alla möjliga och omöjliga bloggar.

Vart tog Linda Skugge vägen?

Det var en tid då det handlade om Linda Skugge så gott som överallt på bloggarna. De flesta hade något att säga om henne och hennes blogg. Allt kommenterades och hon toppade "listor" både här och där.

Men idag då?

Sagt och gjort jag gick in på Bloggtoppen och sökte ...... och fann att:

Den här veckan hade hon haft 6 nya besökare och 6 sidvisningar. Inte för att jag är böjd att lita helt och fullt på "så´na däringa räkneverk", men jag gick in på hennes blogg. OCH.... ett inlägg som legat där sedan kl:09.00 i morse hade "bara" fått 1 kommentar!!!!
Att jag skriver "bara" beror på att det såg helt annorlunda ut för ett tag sedan, då var det många som kommenterade ... och då måste väl i det här sammanhanget ändå 1 kommentar anses vara "bara"....?


Vad har hänt?


Blev det "upp som en sol och ner som en pannkaka"?


Är Skugge bara en Skugga, av sig själv idag?


(Det här innlägget är inte elakt menat utan jag tar det som ett exempel på fenomenet "bloggande"..)


Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Jag tror det är så enkelt som att folk tröttnar på att lyssna på en som ändrar åsikt var femte minut. Det är lite svårt att ta det på allvar.

Postat av: Ca > svarar

Så kan det mycket väl vara. Men hej och hå,så fort det går... :)

2007-01-15 @ 09:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback