Hit längtar jag också....

24828-29

vårt kära Blankenese ...... Hamburg...... Elbufer....

Kommentarer
Postat av: NewMe

Godmorgon denna underbara måndag. =)

Inget partaj för mig, en lugn och skön helg med vinande vindar utanför fönstret.

Mina sömnproblem beror nog på att hjärnan inte kan stänga av, det är för mycket tankar. Jag måste lära mig koppla av och stressa ner inför natten. Inatt fick jag nog sova rätt bra tror jag. Känner mig lite utvilad iaf.

Ha en bra dag! =D

Postat av: NewMe

Ja, man undrar ju vad som krävs för att folk ska inse att det inte är ok att bete sig som en rallyförare. Hur många ska behöva dö? =(

I vårt stress-samhälle är det nog rätt vanligt med sömnsvårigheter tyvärr. Men men, det gäller att bita ihop och försöka le ändå.

Ett gott humör hjälper mot det mesta. =)

2007-01-15 @ 10:24:39
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: NewMe

Ja, det är härligt när det händer roliga saker i livet. Det var glest med sånt förra året. =D

Jag är beroende av tatueringar. Har man en gång börjat kan man inte sluta. ;-)

Du har så vackra bilder, tar du dom själv?

2007-01-15 @ 11:38:45
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Ca

Glädje behöver man mycket av, kan man få för mycket???
Ha ha, jag har förstått att det blir ett beroende av det. Jag har sett många jag kan tycka har varit vackra...men jag vill inte ha..
Jag har tagit de flesta bilderna själv,någon har jag fått. Kul att Du gillar dom :)

2007-01-15 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback