Dagen idag......

...... skall få bli en "skrivar-dag".

Om gårdagen blev en "tänkar-dag" så hoppas jag att det skall bli en bra dag att skriva, idag.
Jag har lovat att skriva ett referat från "etik-dagen" jag var på i förra veckan. Anteckningarna är många och bilderna också. Nu gäller det att kunna sovra.

Vad är "lagom" i ett så´nt här sammanhang? Mängder av intryck, klokheter och väsentligheter skall komprimeras och fästas på papper. Detta för att fler skall få ta del av en upplevelse .

Hmmmm.... Hur skall jag börja?

Jag är rätt övertgad om varför jag INTE ville bli journalist en gång i tiden.  :)

Kommentarer
Postat av: Annaa M

ha ha, jag tror inte det är en iver att fästa komprimerade intryck, klokheter och väsentligheter som driver folk att bli journalister...

Postat av: Ca>svarar

hi hi.... nej, det tror inte jag heller. Undrar snarare vad det KAN vara som driver fram en "journalistdröm"...?

2007-01-26 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback