Sanne Salomonsen....

..... har återvänt in i mitt liv.

Jag lyssnar på hennes "The Hits", njuter och minns.....

Sent 70- / tidigt 80-tal...massor av resor i Danmark.

Sena nätter på puben i det sommarvackra Skagen, cykelturer på stranden mellan Hirtshals och Lökken. Roskilde......
Snubbling på HC Andersen museet i Odense (skam så min näsa blödde).
Alla "rundor" i Köpenhamn / Nyhavn...
Spatserturer i Ribe, vilken middag jag blev bjuden på i Rådhuskällaren.
Bussguidandet via Fredrikshamn - Lejonparken - Legoland.
Mys på stranden på Laesö......
m.m

... banne mej att Sanne har "varit med mig överallt" ...... 

(Jag undrar hur hon mår idag, hon blev så sjuk förra sommaren men lär ha repat sig...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att man kan glädja någon :)

Ha en trevlig dag!!!

kramar Anna

Postat av: Ca>svarar

Tack Anna...och det är kul med det som ger glädje och är positivt!

2007-02-19 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback