Före STORMEN

Resan med SJ till  Göteborg gick alldeles utmärkt. Idag var det punktligt !!!
Jag sov så gott hela vägen. Ja, jag har förmågan att sova på tåg och det är skönt. Annars tror jag rastlösheten skulle slå till med full kraft.

Skönt är det också att veta att sonen INTE befinner sig i skogen utan hemma på kasernen.
På söndag är det uppvisning. Då skall vi åka dit och titta.

I morgon kommer kylskåpsdoktorn. Jag hoppas verkligen att han kan hjälpa mitt stackars kylskåp. Det verkar så trött. Som om det går på sparlåga.... Får liksom inte till det med kylan utan är mer svalt.
Han som har hand om det skrattade då jag bad att få sovmorgon. Varför nu det skall vara så roligt?!?
Vi kom i alla fall fram till att det var ok om de kom någon gång mellan 09.00 och 12.00.
Kanske kan man hinna med en sväng i tvättstugan också då....

Lilla mamma dyker upp här på lördag också, så det är nog bäst att det blir en tur med dammsugaren också.


Hmmmm.... verkar som vanligt. Jag har lyckats boka upp mina lediga dagar ordentligt.

Men det är ju bra, för då kommer jag väl att sova gott på tåget upp till Stockholm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback