Varför vinner aldrig JAG på Lotto?

Jul-Design-Mingel .......... har jag varit på i kväll.....

Ett par goda vänner till mig, kreativa och smakfulla, hade jul-mingel-försäljning. Eftersom jag blivit inbjuden promenerade jag dit i sakta mak. I dag var de många som samsades om lokalen och  jag var extra nyfiken, alla kände jag inte....

Jag blev allt annat än besviken!

En "Magnus- T-shirt" till sonen, ytterligare julkort, ett par "Linda- Handledsvärmare", (svarta, i underbar ull-lvalitet som INTE kliade) till mig själv och två "strutar" Signes Choklad-kola inhandlades snabbt.

Se´n kan jag bara säga att det fanns en hel del annat att drömma om också.
" Skräddar-Karin" lovade att sy upp en av hennes underbara "rockar" till mig och "mina kurvor". Den var så vacker.... Jag kommer att känna mig så "snygg" på varje party då jag har den på mig. Klassisk skärning , som ett konstverk i sig, jag tror den alltid kommer att få hänga framme.

Halsband med små och "gamla" leksaksbilar, juldekorationer, elektrifierad ljusstake i LEGO, rosa "gose-gris" i cellofan med rosett om halsen och en mycket smakfull "Pin-Up"-kalender (fantastiska och relativt påklädda bilder) och mycket, mycket mer fanns det att titta på ......  *suck*

För övrigt så var Rödvinet gott, pepparkakorna med mögelost och småplocket också......

När jag promenerade hemåt igen funderae jag på -

Varför vinner aldrig JAG på LOTTO?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback