Heja mamma!!!!

Min mamma är 74år och en mycket alert kvinna. Pigg och vital på alla sätt.

En sak hon har backat lite inför är det här med SMS i mobilen. Barnbarnen har gjort "tappra" försök att få henne att tycka att det är en kul idé med textmeddelanden. Men som sagt, hon har backat. Hon har alltid uppskattat att få små meddelanden men hon har inte fått till det med att själv skriva några.

Döm om min förvåning, alldeles nyss kom ett "pling" i min mobil. Och då var det ett mess från mamma!!!

Heja mamma!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Riktigt imponerande!
Min mamma lärde sig nyss och hon är 20 år yngre än din.. hehe

Postat av: Annaa M

Min mamma kan inte få in i sin skalle hur jag kan sitta i telefon med henne och samtidigt läsa nyheter i Bohusläningen som inte finns i hennes dagsfärska papperstidning men på min dator. Men hon är å andra sidan 89½.

2006-11-23 @ 01:28:43
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Ca > Svarar

Jessica: Ja, jag är faktiskt rätt imponerad själv..

Annaa: Mamma hanterar i alla fall datorer/internet galant.Hon var t o m före mig med bank på nätet. Idag är hon dessutom ivrig bloggläsare, barnbarnens "nästa" blir nog att få henne att börja skriva även så.... :)

2006-11-23 @ 08:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback