Det får bli....

... Crépes till middag idag. Pannkakorna finns redan klara så det är något att fylla dom med som jag skall tänka ut. Det lutar starkt åt "svampfyllning"....

Jag blir hungrig bara jag tänker på mat!
 
Magen talar dessutom om att den vill ha något, eftersom den känner sig " extra belastad " av tabletterna jag utsätter den för. Ingen kul historia men jag inser att det är nödvändigt. Pest eller Kolera så att säga.

Ont i "kroppen" eller ont i "magen", som ju är en del av kroppen. Vilket val???

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Svampcrêpes är sannerligen inte fy skam! Särskilt inte om det rör sig om kantareller!

Postat av: Ca> L A J

Precis så, så får det bli. Har tagit fram både gula och trattiga .... stuvning med ett stänk Marsalavin i.... :)

2006-11-22 @ 16:16:10
Postat av: Ediets

Åh, vad det lät gott! Och jag som har frysen full med kantareller... måste nog laga till nåt med dem snart.

2006-11-22 @ 23:52:00
URL: http://ediets.blogg.se
Postat av: Ca> Ediets

Det blev gott, och enkelt var det också. :)

2006-11-23 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback