Alve Don.....

...... heter min nya vän och räddare i nöden. Han är en vit "liten rackare", lite smårund och oval, med en skåra på mitten. Hans rundnätta form beror på paracetamolet han är så fylld med. Om jag bara kommer ihåg att jag har "date" med honom tre gånger per dag så blir dagen rätt dräglig.

Glömmer jag honom och hans kompisar, bl a "voltaren" som ser till att innehållet i min mage håller sig i rotation, då är det inte riktigt lika enkelt. Helst hade jag skippat den där jobbige jäkeln som sätter sprätt i min mage men jag inser att jag behöver dom båda...... frågan är bara HUR LÄNGE???

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ja, Alve Don kan vara bra att träffa emellanåt.

Postat av: Ca > Nina på Johangården

Jo, han håller på att bli en vän i vardagen. Men jag vill inte ha honom till "bästis".... :(

2006-11-29 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback