Sovovana...

Nu sitter jag här igen. Känner den välkända rastlösheten komma smygande.... i höjd med fotknölarna. Vad är det som gör att det är så?Att jag, så snart det börjar dra ihop sig till sänggående, blir såotroligt rastlös?

Jag är trött. Jag har gått en kvällspromenad för en dryg timme sedan. Jag har inte ätit.....
På Tv är det "Osbornes" och det tycker jag egentligen är ganska trist, men bara för att jag känner rastlösheten komma hamnar jag naturligtvis i soffan.... (NU slet jag mig och gick till datorn istället)

Varför, är det inte naturligt för mig att gå och lägga mig i lugn och ro och somna som vanligt folk?
Nej,nu kommer jag istället på en massa trevliga saker jag  skulle kunna göra......

Hmmmm!!

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jaa du, vad är nu vanligt folk?
Kände mig lite dum igår när en 23-åring, en 42-åring och en 50-åring alla bedyrade hur viktigt det är för dem att komma i säng någorlunda tidigt för att få sova ordentligt och orka med...

Så på hemresan slog det mig att det blir en jäkla grej att hitta någon att bo hos när jag kommer till Göteborg för att åka vidare till Dublin om ett par veckor. För vem f-n är beredd att hålla sig vaken efter 23.30 en onsdagskväll... Blir väl till att anlita släkten som inte kan med att säga nej.

Postat av: Ca svarar Annaa

Vanligt folk är kanske de som är i flertal?

2006-05-05 @ 00:00:27
Postat av: Annaa M

Apropå det, så har du kanske läst Tomas kloka tankar om vuxenheten i hans blogg... gör det annars.

2006-05-05 @ 00:10:32
Postat av: Ca svarar Annaa

Tomas blogg????
Ge mig rätt adress..... :)

Läser mer än gärna det han skriver.

2006-05-05 @ 00:22:59
Postat av: Annaa M

Tomas adress; www.lookedbeyond.blogspot.com

Synd att du inte kan imorgon, men eftersom den fått så lysande recensioner kanske det blir fler tillfällen.

2006-05-07 @ 23:25:44
URL: http://annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback