Jag skrapar....

.... och skrapar. Idag köpte jag tre Triss-Lotter, tänkte så där lagom smart att chansen att vinna ökar ju om jag i alla fall köper ett par lotter. Men inte heller.....

Det känns som om jag är den människa på jorden som ALDRIG vinner! På sin höjd har jag någon gång kunnat hämta ut EN NY LOTT.

Vad är det som gör att "vissa" människor kan vinna gång på gång? Finns det en naturlag, eller något hemligt trick? Är det genetiskt betingat?
Vad är det som gör att de som "redan har" ofta får mer?

Kommentarer
Postat av: Ediets

Jag kan skryta med att jag faktiskt har vunnit hela 100 spänn på en trisslott! Den du!

Postat av: Ca

Hmm.... jag visste det. Jag ÄR den enda som ALDRIG vinner! Men för den skull var det ju inte mindre roligt att DU vann.. :)

2006-01-24 @ 00:38:24
Postat av: Annaa M

Nädå du är inte ensam!! Tror du för en enda sekund att jag är typen som vinner? Utom smaklösa skära keramikgrisar?

2006-01-24 @ 00:56:36
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Ca

Jag har vunnit ett halvt kilo kaffe måste jag erkänna, men det var 40 år sedan. Räknas det?

2006-01-24 @ 01:29:34
Postat av: En liten tant

Det står väl i Bibeln - "till den som har skall varda givet". Alltså måste vi börja med att ha se'n kommer storvinsterna! Frågan är vad som menas med "har". Papper, jox, bra-att-ha-saker, massor av böcker - kan det räknas? I så fall är miljonerna här inom kort.

2006-01-25 @ 17:57:24
URL: http://tant.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback