Bjuda på ett skratt.....

Nu faller snön sakta, sakta, igen!  Ett fint men ihärdigt snöfall. Det har kommit ganska mycket under kvällens lopp, bilarna på gatan har rejäla snötäcken. Jag var ute med hunden och vi kunde inte hejda oss.... det blev snöänglar gjorda, flera stycken!

Jag drabbades av ett skrattanfall där jag låg och vevade, på rygg med hunden frustandes bredvid mig. Tanken slog mig, VAD TÄNKER MINA GRANNAR OM DE SER MIG NU?

Ja, att det kan vara en massa olika tankar.... beroende på vem av dom det är. Det är helt klart. Men det jag hoppas är att de oavsett sina tankar kan skratta åt synen. Den 48-åriga grannen med sin hund, liggandes i snön, vevandes med armar och ben, runt midnatt en tisdagskväll i Januari.

Vad härligt det vore om det var så ... att jag bjöd på ett skratt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Underbart! Fram för mer och fler Änglar!

Postat av: Excessa

Så underbart.. härligt.. befriande.. att ha sällskap av flera Änglar vid en midnattstisdag i Januari..
Snöänglar är nödvändiga små saker som det behövs fler av!

2006-01-25 @ 19:26:47
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Från Ca till Lena och Exessa

Ja, jag tror också att vi behöver mer av snöänglarna. De fyller många funktioner,"skrattbefrämjandet" är stort...
(Det var kuuul !)

2006-01-25 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback