Åter uppstånden

Jag känner mig "ny". Förkylningen som högg mig jäms med fotknölarna har tydligen börjat ge vika. Att sova 30 av 48 möjliga timmar på två dygn är något nytt för mig. Det visade sig ha en positiv effekt trots allt. Idag kunde jag tala då jag vaknade....utan att hosta. De sista dagarna har varit förskräckliga. Jag har inte vågat "öppna munnen" för hostan var så förfärlig. Jag har inte vågat gå ut, knappt vädra för kylan "gjorde så ont" i luftrören. Men nu tycks det ha blivit bättre..... Kanske kan man börja "se" det nya året????

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Välkommen tillbaka efter jul- och sjukdomsuppehåll! Känner mig också lite återuppstånden efter de här dygnen med nära väns djupa ångest. Ska verkligen försöka få henne att söka hjälp innan nästa avgrund öppnas. Det kan ju också vara så att ingen är hemma och kan vara stand by 24 timmar om dygnet nästa gång det händer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback