Julgran eller INTE Julgran.....

...... Det är dagens fråga???

Kommentarer
Postat av: Annela

Självklart julgran och en riktig. Det ska bli spännande att se hur vår katt, som aldrig sett en gran förr, reagerar.

Postat av: Nina på Johangården

Julgran! Utan den blir det ju ingen jul, enligt mig.

2006-12-07 @ 08:27:12
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ca>svarar

Annela: Jag glömmer aldrig när Fanny, hunden, var valp och vi tog in julgranen. Hon blev helt förvirrad.Hon låg helt stilla och bara tittade på då vi klädde granen. Inte förrän på kvällen vågade hon sig fram för att "kolla läget". Då bestämde hon sig för att vi behövde skyddas mot detta "vidunder".... i flera dagar fick vi "träna henne" på att INTE skälla då vi gick för nära...

Nina på Johangården: Jag håller med! Men ibland har vi fått hoppa över den "egna",då har vi bara varit på resande fot. Men i år...då skall vi ha en, och riktig får den bli.

2006-12-07 @ 08:55:45
Postat av: flasknosen

För mig är julgranen, julen självt. Kan klara mig utan allt, utom just den.

2006-12-07 @ 10:42:57
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Ca > Flasknosen

Men hej .... KUl att DU tittade förbi!!

Ja, som sagt, GRAN ska det va´..... :)

2006-12-07 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback