Resfeber...

... är något jag alltid har haft problem med. Nu är det så dags igen. Om 2 timmar går tåget mot Göteborg och istället för att packa väskan sitter jag här, läser bloggar, lyssnar på musik och filosoferar i största allmänhet. Det är bara så att jag inte kan ta mig samman och gå mot väskan.... Vad det är som gör det har jag ingen aning om. Någon slags "oro" är det i alla fall. Tror jag skall testa ett av mina magiska Paradis-Piller.... i ett stort glas med Latte. Eller går det bättre om jag byter ut Mozart mot Rigmor & Nisse (Gustafsson & Landgren) ?

Kommentarer
Postat av: Ediets

Nu har jag fullgjort mitt uppdrag i Blogstafetten och skrivit om det ämne du gav mig. Det var riktigt roligt! Hoppas du blir nöjd med resultatet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback