Åhhhh..... jag blir så trött!!!

Nu har jag suttit här en bra stund och försökt fördjupa mig i informationen om mobiltelefoner och deras funktioner. Det är inte lätt må jag säga, så många tomma ord. Ja, just precis, för mig blir de verkligen tomma eftersom jag överhuvudtaget inte förstår en bråkdel av alla förkortningar.

Dessutom har jag försökt komma fram till något som skulle kunna vara ekonomiskt fördelaktigt gällande ett byte av mobilabonnemang. Och då står det klart att jag inte har så mycket att välja på eftersom jag är starkt beroende av en mycket god täckning över landet....

Jag gillar  inte att inte förstå, för då kan jag inte välja och än mindre kan jag ju välja när det inte finns något att välja på.....

Nä.... jag blir vid det som är. I alla fall ett tag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback