Thank you for the message....

...... så trist det är med vänner som "aldrig hör av sig". Ja i alla fall inte så att man kan förstå att dom har gjort det. Varför är det så svårt att lämna ett meddelande på en telefonsvarare? Varför kan man inte bara kort ringa upp mobilen? Jag tänker på en speciell "grupp" av människor just nu, och det är alla dom som har valt att ha "privat eller hemligt" nummer.... Dom "syns" ju inte på en nummerpresentatör. Jag härsknade till häromdagen och tog upp det med en väninna som mer eller mindre konstant hävdar att hon ringt fast jag inte varit anträffbar. I samband med vårt samtal räknade jag efter hur många jag har i min telefon/adressbok med dolt nummer; det var 19 stycken....! De jag inte kan räkna är alla försäljare och telefonnasare som ringer upp titt som tätt. Det är "dom" som fått mig till att inte svara på dolda nummer på helger och kvällar...... 
Hon var inte så villig att förstå vad jag tyckte var ett problem, hon hävdade att hon hade ju ringt så..........

Kommentarer
Postat av: Annaa

Känner igen det du säger. Fast lite tvärtom. Jag är alltid den som hör av mig. "Så kul!" säger folk. Jaha. Har mer eller mindre slutat höra av mig till några rätt nära vänner. Bara för att kolla - att de inte hörde av sig. Puts väck. Så träffar man dem. "Varför hör du aldrig av dig???" Stön.

2005-10-23 @ 23:11:59
Postat av: Ca

JAG skall också "sluta" höra av mig. HA.... illistigheten har tagit tag i mig. Jag skall "dölja" mitt nummer när jag ringer upp vissa personer. Svarar dom så är allt ok, om inte....så har jag ju ringt och dom var inte anträffbara.

(Är jag 15-år igen eller?)

2005-10-23 @ 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback