Skilsmässa.....

..... jag har lagt in om skilsmässa! Ja, det har jag. Vet inte om jag har övervägt det så noga som jag kanske borde men , gjort är gjort.

På fredag skall jag gå på individuellt samtal hos P. Undrar jag vad hon kommer att säga. Hoppas det är något klokt, vettigt och bra. Det måste verkligen vara något som "fångar mig". Annars vet jag inte hur det kommer att sluta.

Det har inte varit ett lätt beslut att fatta men, som sagt, gjort är gjort. Efter 30 år sätter jag stopp! (Hoppas jag kommer att orka genomföra det, utan minsta tvekan...) Jag har nog bestämt mig för att jag inte vill sponsra staten med mina "skattepengar" längre. Det är ett otyg, det där med alla skatter. Ja, och så försöker jag faktiskt att tänka på mig själv och min hälsa.
 
Men borde inte det vara det tyngsta argumentet egentligen? Jo, det borde det vara, hälsa först och ekonomi som nummer två.

Hmmmm.... Jag och cigaretterna, vi har varit oskiljaktiga länge nog. Nu är det dags för nya tag, RÖKAVVÄNJNINGEN...... På fredag kommer jag.!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback